دولت عشق
دولت عشق
سیاسی-اقتصادی -اجتماعی

وي با بيان اين‌كه من بعيد مي‌دانم آقاي مطهري قصدشان تهمت ارتداد به رئيس‌جمهور بوده باشد، اظهار مي‌كند: منتها با ملاحظه بعضي از اطلاعاتي كه گاهي اوقات مي‌رسد، يك استنباطات سريع و خالي از واقعيتي ممكن است ايجاد شود كه البته افراد را در تنگناي قيامتي قرار مي‌دهد. در هر صورت حفظ مراتب و حرمت رياست محترم جمهوري بر تمام ما واجب است و بايد شخصيت‌هاي ارجمند خودمان را حفظ بكنيم تا بتوانند به معناي واقعي كلمه، راه خدمت را ادامه دهند. حجت‌الاسلام والمسلمين اديب يزدي، در پاسخ به اين سؤال كه در احكام اسلامي شخصي كه نسبت به يك مسلمان اتهام اينگونه مي‌زند چه حكمي دارد، مي‌گويد: بديهي است كه مفتري محسوب مي‌شود، يعني كسي‌كه افترا مي‌بندد. مفتري هم قابل تعقيب است و بايد تعزير شود، چرا كه افترا به نفس مؤمن از بزرگترين گناهاني است كه بزرگان ما درباره آن مفصل صحبت كرده‌اند! وي با اشاره به اين مطلب كه مسائل اسلامي و اخلاقي جاي بحث بسياري دارد و به اين آساني‌ها نمي‌توان كسي را در دايره اتهامي جاي داد تأكيد مي‌كند: من نمي‌توانم بپذيرم كسي كه نماينده مجلس است و قطعاً از مقدمات اسلام اطلاع دقيقي دارد بخواهد خداي ناكرده به رياست محترم جمهوري كه يك شخصيت برجسته‌اي دارند، افترا ببندد.
بايد نظر حضرت آقا را جلب كنيم
اين استاد حوزه‌هاي علميه خاطرنشان مي‌كند: مسلماً وجود مبارك مقام معظم رهبري قلبشان با شنيدن اين طرز برخوردها به درد مي‌آيد. ما بايد تمام سعي‌مان بر اين باشد كه مواظبت كنيم از اعمال و گفتارمان تا نظر حضرت آقا را جلب نماييم.
توهم كسب محبوبيت با توهين به احمدي‌نژاد!
حجت‌الاسلام والمسلمين اديب يزدي در پاسخ به اين سؤال كه اين اعمال با چه اهدافي صورت مي‌گيرد، بيان مي‌كند: اميدوارم كه برخي به وسيله تهمت زدن به افراد متدين در پي كسب محبوبيت نباشند و در ادامه مي‌افزايد: متأسفانه اخلاق زشتي كه هم‌اكنون در كشور ما باب شده اين است كه هر كس مي‌خواهد محبوبيت خود را بالا ببرد به آقاي رئيس‌جمهور جسارت مي‌كند و اين واقعاً فاجعه است.
نبايد اين همه خدمت را ناديده بگيريم!
اين واعظ مشهور تهراني با اشاره به تحولاتي كه در دوره رياست جمهوري احمدي‌نژاد رخ داده خاطرنشان مي‌كند: خدماتي كه در دوره رياست جمهوري ايشان صورت گرفت و تمام آحاد مردم آن را از نزديك لمس كردند، حاكي از يك تلاش مضاعف در سطح كشور است كه كشور را متحول كرد و سابقه نداشت. وي با بيان اينكه براي نخستين بار بعد از 150 سال در كشور شاهد مهاجرت معكوس بوديم، اظهار مي‌كند: من خودم روستاهايي را مي‌ديدم كه از سكنه خالي بودند اما حالا همان روستاها جوان‌هايش برگشته‌اند و دنبال احياي امر كشاورزي‌اند، يكي دو تا هم نيست و فقط منحصر به يك استان نيست، مهاجرت معكوس در كل كشور رخ داده است. حجت‌الاسلام والمسلمين اديب يزدي معتقد است كه نبايد اين همه خدمت ناديده گرفته شود و مي‌افزايد: آن وقت مي‌آييم يك اشكالات و ايراداتي كه ممكن است در محاوره باشد و يا حتي اختلاف سليقه و ايده باشد را بزرگ مي‌كنيم.
احمدي‌نژاد پرچمدار حجاب است
وي با بيان اينكه احمدي‌نژاد از يك خانواده بسيار متدين و خود پرچمدار حجاب است، خاطرنشان مي‌كند: حالا ممكن است در راستاي يك‌سري سياست‌‌هاي فراگير و مردم مشمول به جهت اينكه دل‌ها را جذب كند و مردم را به اسلام عزيز با ميل و رغبت بيشتري ترغيب نمايد راجع به حجاب قائل به اين باشند كه سخت‌گيري‌هايي كه ممكن است موجب طرد افراد گردد، انجام نشود!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: